lørdag den 5. januar 2013

Forsythiagrene - men uden billede

Man kan sagtens blive lidt træt i december måned, men det er intet i forhold til, hvad jeg som regel føler i januar. Vi har nærmest sovet os igennem nytåret. 
Men alting har jo alligevel været hyggeligt, selvom jeg da må indrømme, at jeg slet ikke er spor ked af, at hverdagens puslerier nu er vendt tilbage.
Så langt så godt.
I morges var der fuglesang i luften, og et par forsythiagrene er kommet indendøre i troen på, at de snart springer ud.
 
Jeg har også taget et par billeder ..... men kan pludselig ikke oploade billeder på bloggen. Irriterende.... - og hvorfor nu det? Genvejen findes ganske enkelt ikke længere.
Nå - men nu udgiver jeg alligevel indlægget, bare uden billede, for så kan man da i det mindste se, at der er en lille smule liv i Konen endnu.
Problemet med billederne løser sig forhåbentlig af sig selv en af dagene, for ellers aner jeg ikke, hvad jeg skal gøre. Suk....

13 kommentarer:

Rejen sagde ...

hvor irreterende at du ikke kan oploade billeder, jeg håber du finder ud af det..;-D

Lene sagde ...

Du er så god til at huske det med grenene, jeg håber du fortæller, om det lykkedes at få dem til at springe ud :-)
Håber billederne dukker op igen.

Bettys blog sagde ...

Dejligt at blive mindet om forsytiagrenene. Tak for det.
Jeg har dem ikke selv, men kan få fra min nabo.
Det får mig til at tro, at foråret er lige om hjørnet.
Rigtig godt nytår til dig og din familie.

Fruen i Midten sagde ...

Det er godt, at der er liv i dig :-) Så håber jeg bare, at du også får liv i dine billeder. Teknik, der ter sig, er altså bare møgirriterende.

Johanne sagde ...

Betty - Du må ind til naboen :-)
Også et dejligt nytår til dig og dine.

Fruen - Heller ingen billeder i dag.
Teknik aner jeg intet om, så jeg kan ikke gøre noget. ØV
Ønsker dig en dejlig dag.

May Anna sagde ...

Det er så dejligt, at du lige mindede om forsytiagrene til vasen. I morgen står her også grene i en vase her, og ikke før, da jeg på denne mørke søndag har besluttet at blive i nattøjet.
God søndag derovre
Knus May Anna

anette sagde ...

Ville ønske jeg havde en forsythia jeg kunne hente grene fra - de er så smukke :) God søndag aften. knus

Pia sagde ...

Desværre kan jeg ikke hjælpe, men jeg har billedet på nethinden :-)

Jeg bruger Windows Live Writer, et gratis program, til at lave indlæg i og der lægger jeg også billederne ind og overfører det hele til Blogger. Måske var det en mulighed, hvis du ikke får løst mysteriet på anden vis.

Pia sagde ...

Har lige læst andre steder, at du ikke er alene om dette problem. En har fået rådet at installere Google Chrome, og det hjalp. Det bruger jeg i øvrigt også selv.
Håber noget af det kan hjælpe dig.

Johanne sagde ...

Pia - Jeg har prøvet med Crome...men så kan jeg ikke åbne Windows Live Mail, hvor husbond og jeg har en fælles mail, som vi har haft i mange år.
Live Writer har jeg prøvet tidligere, men har haft lidt svært ved at finde ud af at bruge det. Men jeg må evt. prøve den igen, for der er stadigvæk ingen billeder.


Tak for alle Jeres kommentarer.

Johanne sagde ...

Hej igen Pia - Og så har jeg prøvet fra Live Writer....men kan ikke udgive indlægget. Beskeden der er en serverfejl.
Ved selvfølgelig ikke om jeg gør det rigtigt, for jeg synes det er svært at finde ud af.
Knus

Conny sagde ...

Først et rigtig godt nytår til dig og manden. Jeg har det nu også bedst når der blev hverdag igen, her bliver der også sovet meget, men med det triste vejr, der er gråt og tåget, får jeg også lyst til at sove. Jeg ved der er flere der døjer med at sætte billeder ind.
Knus fra Viborg.

Pia sagde ...

Om du gør det rigtigt ved jeg jo af gode grunde heller ikke, men du skal lave alt i Live Writer også lægge billederne ind fra din pc, og så sende hele indlægget til Blogger.
Det andet er, at du godt kan bruge både Google Chrome og den du plejer at bruge, sådan at du nøjes med at bruge Chrome til bloggen. Jeg har både Explorer og Chrome installeret.
Jeg håber du får det løst.