onsdag den 8. juni 2011

Ingen ord

Det går så stærkt. Haven forandres fra dag til dag, og der er så meget at opleve derude.
I går aftes sad jeg længe ude, imens skumringen bevægede sig ned over lyset. Vi fik hverken torden eller regn her i går. Regnvejr det har vi til gengæld nu. Store men stille regndråber siler ned, så jeg ikke behøver at vande blomsterkrukker i de næste par dage.
Jeg har sat mig ned i drivhuset med en bog i skødet. Er kun lige inde for at hente kaffen og skrive et hurtigt blogindlæg. For tiden er her hverken lyst eller tid til andet - derfor må bloggen holde en kort sommerpause.

6 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Sådan må det være af og til - så nyd dine dage i drivhuset med din bog - ro og fred kan vi ikke få for meget af, når det er det vi behøver og trænger til.

Johanne sagde ...

Kære Helle. Tusind tak til dig. Du kender det sikkert...når livet overmander én, og man ikke kan finde blog-ordene. Udover hvad der er af smukke ting udenfor lige nu, så sker her også alt for mange ting på hjemmefronten.
Men jeg satser helt bestemt på at finde tilbage til bloggen.
Knus og god weekend til dig.

Conny sagde ...

Det er en skøn tid lige nu,når vi er oppe ved sommerhuset, nyder jeg stilheden og se fuglene som har så travlt med at bringe mad til unger, vi har tre kasser der er fugle i.Et par skønne blomsterbilleder du har taget
Kan du nyde din sommerpause Johanne.

Johanne sagde ...

Kære Conny. Jeg kan sandelig godt forstå, du nyder sommerhuset, forstår din begejstring for stilheden og fuglene.
Tusind tak for din kommentar. Jeg vender snart tilbage. Knus herfra.

Anette sagde ...

Smukke blomster - er det ikke lupiner på nederste billede?

Jeg kender også til det at der ikke er mange ord til bloggen. Det virkelig liv trænger sig på og det er jo trods alt vigtigere end at blogge. Jeg har ikke været for flink til at kommentere hos dig de sidste par uger. Nu har jeg meldt mig som fast læser på din blog så jeg håber jeg kan se dine opdateringer i readeren. RIgtig god weekend og knus :)

Johanne sagde ...

Kære Anette - Det kender vi vist allesammen til. Når virkeligheden fylder for megen oven i knolden.
Jo - det er lupiner på billedet. Min ynglingsblomst. Tak fordi du har meldt dig som læser, og knus til dig.