torsdag den 26. januar 2012

Dagens køretur




Jeg fik vasket lidt tøj i dag, og ordnet andre ting her hjemme. Og det trængte både huset og jeg til. Sidst på eftermiddagen blev vi så enige om at køre en tur. Vi var bare lige sent nok ude, for Solen var tæt ved at forsvinde for os på vejen.

Her kunne vi se, hvor højt oppe Havet har været i de dage, der var højvande. Det har sikkert været et imponerende skue at opleve naturen på den måde. 
Men lige nu længes jeg bare efter en lang lang gåtur, foreløbig må jeg bare styre min iver, fordi jeg  stadigvæk har ondt i tænderne og kæberne. Derfor kørte vi i stedet for ned i forretningen med genbrugs-møbler, og der fik vi både kaffe og en hyggelig snak. Så det var slet ikke nogen dårlig idé. De blev glade for at se os, og vi lovede snart at blive friske nok til at komme og hjælpe lidt til igen. Der er så hyggeligt dernede, og altid fyldt godt op med hjertevarme og søde mennesker.    


6 kommentarer:

Nina sagde ...

Stille og roligt i gang igen, Johanne. Det er dejligt, at I kunne komme til hyggelig snak og kaffe, og det ser ud til at have været en dejlig køretur, trods alt :o)

Johanne sagde ...

Kære Nina - Ja, sådan er det :-) og det må så tage den tid, det tager. I dag ville billederne have set helt anderledes ud, for vi har sne i dag. Men det har I vel også?
Ønsker dig og dine en god weekend. Knus.

Nina sagde ...

Vi har haft sne i mere end en uge, men heldigvis kun et lille hvidt lag, der lyser dejligt op. Så det generer slet ikke, og ungernes snehule står stadig fint i haven.

Johanne sagde ...

Børn og snehuler hører sammen, jeg kan tænke mig til den :-) Vi har ikke haft sne her før i dag, så jeg blev helt forbavset i morges.

kokken sagde ...

Dejligt at I nu igen er klar til at tage fat på køreture og besøg...tak for din mail som jeg blev meget glad for! I har været i vore tanker rigtig meget, og nu glæder vi os over at I nu igen finder frem til løsninger der kan bruges. Vi sender tanker og masser af knus her fra vest! Kh Søs

Johanne sagde ...

Kære fru KOK :-) - Jeg ved godt, at specielt du har tænkt på os, og tak for det. Du ved nu, hvorfor jeg har været gået helt i "baglås". Vi arbejder stadigvæk med nye løsninger. Intet nyt...er godt nyt :-)
God søndag til Jer, og kærlig hilsen fra en sneklædt sydhavsø.