tirsdag den 2. oktober 2012

Efterår




Stilheden blev kun brudt af bladenes raslen på grenene. Luften var klar og frisk, og vinden sendte efterårsløvet ned på skovbunden.

Ja, nu er vi jo kommet ind i oktober måned, og det blev fejret i formiddags med en tur i skoven. Og hvor er der smukt. Efterår, men mange steder alligevel endnu sommerligt grønt. 
Det har været en dejlig formiddag, og den gode træthed sidder stadigvæk i kroppen. Selvom jeg altid føler mig lidt vemodig, når sommeren er slut, og fuglene trækker sydover, så kan det stadigvæk klares med en lille tur væk fra hverdagens små gøremål. 

   

9 kommentarer:

Louise sagde ...

Smukke billeder af efteråret... hver årtid sin charme. jeg holder mest af forår, se det hele komme igang efter den mørke tid.

Rejen sagde ...

Efteråret er en smuk tid, jeg glæder mig også til at få lidt mere tid til at nyde det..Skønne billeder fra skoven..;-D

anette sagde ...

Sikke nogle smukke efterårsbilleder :) Håber vi kan komme i skoven med hunden i weekenden :) Knus

Fruen i Midten sagde ...

Ja, efterår er det jo, men jeg synes egentlig ikke, at der ser særlig efterårsagtigt ud på dine smukke billeder :-)

Hyggetrold sagde ...

Fantastiske billeder - og når jeg læser de velskrevne ord, så er det lige præcis "som at være der selv". Så jeg vil sige dig mangen en stor Tak, fordi du delte din oplevelse. Knus og gode tanker fra mig :)

Johanne sagde ...

Kære Louise - Og jeg er fuldstændig enig med dig :-)

Kære Reje :-) - Det kan jeg godt forstå. Du skal nok få tiden igen, foreløbig god fornøjelse med alt det nye.

Kære Anette - Man lover solskin i weekenden, så mon ikke.

Kære Frue - Det er rigtigt, det er mest i skovbunden, man fornemmer det.

Kære Hyggetrold - Tak til dig :-) Og tak for mail og opskrift. Skriver snart tilbage. Knus.

Lene sagde ...

Tak fordi du tog os med, jeg elsker at gå i en skov, lyset er noget ganske særligt der :-)

billedmager sagde ...

Det er dejligt med naturen udenfor. Jeg nyder det milde efterårsvejr. Jeg synes at du har fanget nogle af efteråret ovre hos dig.

Johanne sagde ...

Kære Lene - Jeg kommer der desværre alt for sjældent, fordi Havet trækker. Det må der laves om på :-) Men intet kan slå "din skov" i skønhed. Her mangler duften fra grantræerne.

Kære Anita - Tak, jeg tog en bunke billeder. Nyder også efterårsvejret som det er lige nu.