torsdag den 7. juni 2012

Sådan er det





Som det sker en gang imellem i mit liv - så har jeg været sygdomsramt i nogen dage, og har derfor ikke kunnet blogge. 
Når man så endelig kan se verden i øjnene igen, så gør en tur i haven godt. Selvom turen bliver kort, så kvikker farverne og luften op. Og der var sket utroligt meget bare på de par dage, hvor jeg ikke har været ude.
Turen kostede en lur på sofaen bagefter, men den gav alligevel overskud til overblik.  

"Om aftenen lagde jeg tusind af planer,
men om morgenen gik jeg alligevel min vante rute ...."
(efter kinesisk ordsprog)  

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

velkommen tilbage kære Johanne, og rigtig god bedring og kræfter til at nyde sommeren, når den kommer. Min kære gemal skranter også noget, men han har alderen til det.
Kærlige knus Marianne

Johanne sagde ...

Kære Marianne. Nu ved jeg jo ikke lige, hvor gammel din gemal er - men jeg mente da, at jeg også har alderen til det :-) Og så en dum kronisk sygdom, som giver mig "retten" til at brokke mig lidt en gang imellem :-)
Hils din gemal ... ønsker også ham nye kræfter og en god sommer. Knus til dig og tak for kommentaren :-)

Fruen i Midten sagde ...

Hvor træls med en tur på langs. Men godt, at du er oppe igen. En tur i haven gør næsten altid underværker, og det er smukke blomster du har. Og søde naboer - hestene altså :-)

Johanne sagde ...

Kære Frue - Tak - også fra nabo-hestene :-)
Og nu skinner Solen endda her.

Vores have sagde ...

Hej Johanne.
Det er da "træls" at du har været syg.
Håber at du er okay igen.
Ønsker dig en god week-end.
Knus Hanne Bente

Johanne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Johanne sagde ...

Kære Hanne Bente - Ja, det er rigtig trælst :-) Men sådan er det en gang imellem. Jeg håber, du tilgiver, at jeg ikke får kommenteret så meget lige for tiden.
Også en dejlig weekend til dig. Knus

Anonym sagde ...

Min kære gemal er 85 år, og har også nogle kroniske sygdomme.
Jeg synes nu ikke at du "brokker" dig, jeg har altid godt kunnet lide dine jordnære og hyggelige betragtninger om hverdagslivet på Jeres Ø.
Kærlige knus Marianne