søndag den 17. juni 2012

Regnvejrs-pause

Nu er der pause i regnvejret. Solen skinner, og der bliver en helt speciel stemning derude efter sådan et langvarigt regnvejr. Fuglene er glade, og naturen dufter af friskhed. 
Her kommer lige et par billeder fra morgenens havevandring - lige før regnvejret.
Og det behøver ikke at være tørvejr i ret mange minutter endnu, før jeg er den, som går udenfor og tørrer havestolene af, for at sætte mig med en kop kaffe og en bog.
Fortsat god søndag til Jer derude i Blogland.






4 kommentarer:

Anette sagde ...

Vejret var knap så slemt hos os i weekenden som varslet. På vores tur i lørdags havde vi fint vejr - lige indtil få minutter før vi var hjemme. Fine billeder fra din have :) Kan godt forstå du nyder det når der er ophold i regnen :) Tak for din søde kommentar! Knus

Johanne sagde ...

Anette - Selv tak :-) og knus tilbage. Hvor var det godt, at I var heldige med vejret, når I nu var kommet afsted.

billedmager sagde ...

Det var regnvejr nogle perioder hos os. Men slet ikke helt så meget skybrud. Det er dejlige billeder med tjørn? klematis, skt Michaels urt og en vinbjergsnegl. Nogle af planterne vækker minder fra min have i Mørkhøj. Jeg håber at vejret også har været godt hos dig.

Johanne sagde ...

Hej Anita - Jo, det er en rødtjørn. Jeg kan sagtens følge dig i det med minderne, for sådan har jeg det, når jeg ser en Køkkenhave :-) Heldigvis kan vi sole os i minderne.
Vejret her er ok. Knus til dig.