søndag den 11. september 2011

Hverdagslykke




Efter gårsdagens blandene oplevelser, så trængte vi til motion og frisk luft. Og da vejret jo er smukt i dag, bestemte vi allerede tidligt at køre en tur.
Vi ender ved Havet i septembersol. Husbond var ude og soppe, og han ærgrede sig over, at han ikke havde taget badebukser med. Jeg kunne nok nære mig, for jeg er ingen vandhund.
Men at sidde på en stor sten og betragte i stilhed, det kan jeg bruge. Havet så vidunderligt glimtende i Solen, være i nuet, være til stede. Der hvor Havet, Himlen og Jorden smelter sammen.

På stranden mødte vi ingen. Men på vandrestierne mødte vi til gengæld flere, alene eller i grupper og med små rygsække og vanddunke. Det var så hyggeligt, og der er masser af natur til os allesammen.
Når helbredet arter sig, og Solen skinner, så er det ikke svært at finde hverdagslykken igen.

5 kommentarer:

Louise sagde ...

Hej meget smukke billeder du har fået taget, der er nu dejlig ved vandet. klem Louise

Lene sagde ...

Dejligt at I kunne komme ud i dag. Rigtig god søndag til jer begge :-)

Johanne sagde ...

Louise - Tak :-) Ja, vandet er dejligt i al slags vejr.

Lene - Tak og i lige måde. Og du kan tro, at vi nød det :-)

Conny sagde ...

Skønne billeder Johanne og en skøn tur i har været på,jeg nyder også hver eneste solkins dag.
Knus conny.

Johanne sagde ...

Conny - Det kan jeg godt forstå, du gør. Knus :-)