lørdag den 10. september 2011

Lav profil, kringle og kortfilm...

Billedet er taget i morges gennem køkkenvinduet.

Manden har det skidt i dag, han har igen været ret svimmel og er stadigvæk utidig. Næste undersøgelse af ryg og nakke er først den 11.november. Hmm....der skal ikke herske tvivl om, at man skal være i besiddelse af en stor tålmodighed, hvis man er syg. Men det kender de fleste af os jo til.
Nå men... der bliver sikkert heller ikke forandret noget efter den undersøgelse, så vi holder bare lav profil i dag, og venter på i morgen. Jeg bagte kringle i går - og måske kan vi nyde eftermiddagskaffen i haven, det håber jeg.

Og imens vi venter, får vi tiden til at gå med at nyde næstyngstes nyeste kortfilm, som iøvrigt kan ses H E R -  Husk....at man skal ca. 8 minutter ind i udsendelsen, før sønnike og hans rørende film kan ses.
Måske ville jeg kunne sætte et direkte klip ind her, men jeg ved altså ikke hvordan man gør. Jeg er nået til den alder, hvor jeg ikke gør noget, uden at jeg er helt sikker på konsekvenserne!
Men jeg fik da vistnok sat linket ind på Facebook, ved hjælp af yngstes udførlige vejledning.

I som læser med her ønskes en dejlig weekend.





3 kommentarer:

Madame sagde ...

Hvor er det spændende, at din søn laver kortfilm, Johanne! Rigtig god bedring med din mand og god søndag til jer begge.
Klem!

Johanne sagde ...

Tak, Madame :-) Sønnen har lavet film i et par år nu, og drømmer om en fremtid som forfatter og instruktør. Men han må jo også arbejde for at tjene penge ved siden af. Vi krydser fingre.
Ha´ en dejlig søndag. Knus!

Hyggetrold sagde ...

Sikken dog en oplevelse, jeg her fik mig, da jeg åbnede op for kortfilmen. Sikken fantastisk følsom indlevelsesevne...hulk og snøft. Mine briller dugger endnu og næsen er pludselig blevet så mærkelig forkølet. Hils sønnen og sig tillykke med den fantastiske, utrolige og gribende kortfilm. Jeg glæder mig allerede til at se hvad han kommer med næste gang. Hold mig endelig underrettet :)Knus