onsdag den 21. september 2011

Langsomt men sikkert.

I dag har der været brug for en længere gåtur, fordi vi begge to mærker begrænsningerne. 
I går var jeg på Odense Sygehus for at få kontrolleret min medicin, og det blev en lang køretur for manden, som måtte køre trods hovedpine og ondt i ryggen.
Kontrollen af min medicin har altid været meget lemfældig. Men nu ser det virkelig ud som om, at det endelig er lykkedes at få fat i en læge, som fremover vil have sin snor i mig. Det blev til en god samtale, og nu tager vi så det hele derfra. Jeg slap heldigvis for en tur på laboratoriet, men fik lov til at få taget blodprøverne her på øen, så må tiden vise, om der virkelig er en god forklaring på min evige træthed.

Til gengæld kunne vi så nå noget andet, når vi nu alligevel var kommet på fastlandet. Jeg fik f.eks. købt fødselsdagsgave til Guldklumpen, det mindste barnebarn, han skal have bondegårdsdyr. Vi købte også et par dvd-film samt de to bøger af Jo Nesbø, som jeg manglede. 
Og i dag har vi så indrettet os i nuet. Med gåtur, cykelløb i tv, kaffe og strikketøj. Her strikkes stadigvæk sokker i små størrelser, langsomt men sikkert. 
Jeg får ikke kommenteret så meget hos Jer andre lige nu, men vender snart tilbage...langsomt men helt sikkert.    


     
  

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Det er godt at læse, at du har fået en god læge på Odense Sygehus! Det betyder utrolig meget, at man er på bølgelængde med lægen og bliver taget alvorligt. Og så har I da fået hygget jer i dag. Ønsker dig en god onsdag aften, Johanne!

Johanne sagde ...

Go´ morgen, Madame :-) Så blev det torsdag, og i dag regner det her. Du har helt ret - en god læge er guld værd.
Tak for din kommentar, jeg ønsker dig en dejlig dag. Knus.

Lavendel sagde ...

Godt med den læge, så skal det nok blive godt.
Hvis det regner må du igang med bøgerne. :-)

Johanne sagde ...

Lavendel - Det holdt helt op med at regne og ændrede sig til smukt solskinsvejr. Men så kunne jeg til gengæld sidde nede i drivhuset og læse den første bog. Så det har jeg gjort :-) Knus til dig.