torsdag den 29. september 2011

Morgengæs


Man skal være hurtig til at gnide søvnen ud af øjnene, når gæssene højlydt flyver hen over matriklen i den tidlige morgenstund. Jeg havde næsten opgivet at få et billede, og slået mig til tåls med, at der er rigelig nydelse til mig i at ligge under den varme dyne og lytte med på koret.  
Men i morges snød jeg dem, og var hurtig til at gribe kameraet. Jeg fik en masse billeder af Himmel uden gæs....og et par enkelte af Himmel med gæs. De flyver hurtigt de bæster - og Konen er knap så hurtig om morgenen.




6 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Men du lurede dem....flot og stemningsfyldt foto, jeg kan næsten høre dem....

Johanne sagde ...

Ja, Lavendel, det gjorde jeg nemlig :-)

Anette sagde ...

Flot billede - man skal være hurtigt hvis man skal nå at fotografere sådan en flok. God weekend.

Conny sagde ...

Godt du snød gæsene og fik et par smukke efterårs billerde.
Kan du have en dejlig søndag Johanne.

Johanne sagde ...

Kære Anette og Conny :-) Ja, weekenden er jo gået nu, og vi har haft gæster. Derfor har bloggen måttet vente. Men jeg siger tak for Jeres søde kommentarer og ønsker Jer en ny dejlig uge. Knus herfra.

billedmager sagde ...

Hej Mosekone!
Jeg var i skoven i fredags og så mange gæs flyve henover hovedet. Det er et flot syn og man er ikke tvvl om. De er godt nok også snakkende.