lørdag den 22. december 2012

Glædelig Jul


Verden gik ikke under, så vi kan godt ånde lettet op.
Julen er ikke aflyst.
Derfor vil jeg ønske mine læsere samt deres familie og andet godtfolk en rigtig glædelig Jul.

Her er juletræet lige blevet pyntet, og der er fred og ingen fare. Sønnerne besøger gamle venner, som også er landet på øen i anledning af Julen. De søde unge mennesker benytter altid lejligheden til at mødes på kryds og tværs, og det er bare hyggeligt, at de holder ved. 
Manden og Konen de benytter lejligheden til at slappe af. 
Jeg ønsker Jer en rigtig dejlig Jul.   



11 kommentarer:

Anonym sagde ...

I lige måde Johanne...her sker det samme..hjemvendt søn besøger gamle venner :-)

anette sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt! Rigtig glædelig jul til dig og dine. Knus herfra Kenzo og mig :)

Rejen sagde ...

Kære Johanne, du og dine ønskes også en rigtig glædelig jul..Knus..;-D

Pia sagde ...

Tak siger vi fra Lolland, mens vi samtidig sender de samme ønsker tilbage til både konen og manden :-) Rigtig glædelig jul til jer.
♥ Knus fra os til jer ♥

Min hverdag som pensionist sagde ...

Tak og i lige måde, Johanne
Kh. Majbrit

Anonym sagde ...

tak og i lige måde til jer på øen. Hils lige de "små" herfra. Hilsen Kisser

May Anna sagde ...

Også en god og glædelig jul til dig og din familie.
Jeg holder jul hos datter og svigersøn la-a-angt ude i skoven
Knus
May Anna

Karen-Vibeke sagde ...

Også en RIGTIG GLÆDELIG JUL TIL DIG, Johanne Mosekone, og TAK for mange gode indlæg det forgangne år

Anonym sagde ...

Kære du. Rigtig glædelig jul til jer herfra til både Manden, Konen og alle de tilrejsende "unger".
Godt at fryseren nåede at blive fyldt op!!
Knus Lis

conny sagde ...

Glædelig jul, Mosekone - det var godt, julen alligevel kom, på trods af undergangsvarsler :-)

Johanne sagde ...

Tak, allesammen. Håber I har haft en dejlig juleaften.