onsdag den 12. marts 2014

Morgenstund


Jeg var på tur med kameraet i går - herom senere.
 
Lige nu vil jeg bare sige, at det er en dårlig idé at lade sit kamera blive ligge på bordet med den lange linse på. Min eneste undskyldning er, at vi kom sent tilbage og var meget sultne! Derfor blev kameraet bare liggende, hvor jeg lagde det!
Men da jeg så skulle skynde mig at fotografere ud igennem vinduet tidligt i morges, så var der ikke tid til at skifte linse. For rådyr venter ikke.  Desuden lå morgentågen endnu tæt hen over haven, og tågen venter heller ikke. Derfor  kan jeg kun beklager disse uskarpe billeder.
 
Men det var da forsøget værd, og i virkeligheden vist også sådan, at det hele så ud.








6 kommentarer:

Ellen sagde ...

Haha, ja de vinder nok ikke i en fotokonkurrence, men det gør jo ikke morgenstunden mindre skøn :-)

Johanne sagde ...

Ellen - Ja, haha :-) Jeg vinder sikkert ingen 1.præmie :-) Men synes, jeg ville vise dem her, fordi dyrene gik tæt op ad huset. Det er bare mig, som er en klovn :-)

Fruen i Midten sagde ...

Rådyr og morgentåge er ellers en fin kombination - bare ikke sammen med et kamera med den lange linse på ;-) Hyggeligt, at I har 'bæsterne' så tæt på. Det har vi så ikke mere. Tror jeg da ikke. Men før Maddies ankomst på matriklen blev der fejet op ad et træ i hjørnet af haven, kan jeg se.

Helle K. sagde ...

Næste gang skal du træde nogle skridt væk fra ruden - jeg plejer, at kunne få det til at lykkes :) men heldigvis kan vi da sagtens fornemme den dejlige morgenstemning.

Johanne sagde ...

Fruen - Det er så fordelen ved ikke at have hund længere :-)

Helle - Tak for rådet.... jeg har lige prøvet.
Troede ikke man kunne, fordi vi har små sprossevinduer på 25 x 25. MEN du har da helt ret, kan jeg se. Tusind tak - det huskes, hvis de kommer igen.

Helle K. sagde ...

Dejligt, at det virker :)