onsdag den 12. marts 2014

Smukke martsdage

Efter mine tidligere meget uheldige billeder så kommer her lige en stribe fra i går.


Det er koldt om morgenen. Græsset knaser under fødderne, men lyset falder fantastisk smukt ned over landskabet. Hvis det ikke var, fordi man er så kuldskær, som jeg er, så burde man virkelig drikke sin første kop kaffe udenfor. Måske i mit næste liv!!
 
Det blev først sidst på dagen at kom vi af sted på den køretur, som var aftalt. Men det gjorde ikke noget, for lyset og landskabet ventede.
 
I Marstal var der stille.
 Jeg tænker, at de små påskelam er tidligt på færde i år?
 
Vi kørte længe rundt, og jeg tog mange billeder. Alt for mange. 
 
Manden og Konen endte med at blive trætte og sultne, og derfor kørte de til sidst hjem. Med aftensolen lige i øjnene. Det var en lang dag med havearbejde og grundig sæbebehandling af det nye gulv.


Jeg gemmer resten af billederne til en anden gang.
 

7 kommentarer:

Ellen sagde ...

Jamen så har vi da også lidt at glæde os til :-)

Lene sagde ...

Sikke et lys. Jeg har læst lidt tilbage, jeg kan godt forstå, at det kan være svært at acceptere ikke at kunne besøge jeres børn, men heldigvis kan de jo så komme til jer :-)

Johanne sagde ...

Ellen - Det har I :-) Hvis jeg da nogensinde får brug for dem.
En god dag til dig.

Lene - Det er rigtigt. Eller også må Manden og Konen affinde sig med kun at tage på helt korte 1-dagsture for at besøge et enkelt barn af gangen.
En god dag til dig.

Fruen i Midten sagde ...

Smukke billeder. Jeg kunne ind i mellem godt tænke mig at bo tættere på kysten! Jeg tror egentlig ikke, påskelammene er tidligere på færde end de plejer. Og i år behøver vi heldigvis ikke være så bekymrede for, at de skal gå til i kulden :-)

Johanne sagde ...

Kære Frue - Jamen - her er masser af huse til salg :-) Bare sig til hvis vi skal begynde at lede efter et :-)
Påskelammene kommer jo sikkert, som de plejer. De bruger ikke kalender.
En god dag til dig.

conny sagde ...

Flotte, flotte billeder af det skønne lys.
I får da noget ud af jeres dage, må man sige.

Johanne sagde ...

Kære Conny - Vi gør vores bedste. Og hvis mismod eller tristhed trænger sig på, er det altid naturen, der hjælper os tilbage på sporet :-)
Knus til dig.