fredag den 17. februar 2012

Pakkedag i solskin

Billedet er fra den 1.april sidste år.
Og man kan sagtens drømme lidt om det spæde forår lige nu. For hele eftermiddagen har den automatiske vinduesåbner i drivhuset holdt 2 af vinduerne åbne. Det betyder, at der har været ca. 20 grader. Måske er det snart på tide at få vasket ruderne lidt af.

Men først skal jeg lige have pakket det sidste færdigt. Selvom jeg har skrevet en seddel, så går jeg til og fra hele tiden for at se efter, om jeg nu også har husket at skrive dette og hint på sedlen. Og bagefter... om det nu også lige var det, som jeg pakkede ned i går. Det må have noget med alderen at gøre...eller også er jeg bare rastløs. Jeg glæder mig til at se børn og børnebørn - men jeg kan altså bedst lide at være hjemme.
Nå men - i morgen tager vi altså færgen, og så vil min rastløshed garanteret forsvinde som dug for solen. Der vil så gå 4-5 dage før jeg er tilbage på min pind her på øen igen. Jeg har ingen netforbindelse med mig, så der er ikke så meget andet at sige end: På gensyn og god weekend.

5 kommentarer:

Conny sagde ...

Jeg kan godt forstå du glæder dig til gensynet med børn og børnrbørn, jeg vil ønsker jer rigtig god tur.

Lene sagde ...

God tur til jer, det er en dejlig udestue, I har :-)

Anette sagde ...

Jeg håber du får nogle skønne dage sammen med familien. Ja det er lige med at huske det hele - men mon ikke det går ;) God tur.

mormor sagde ...

Jeg kender desværre alt for godt det med helst at ville blive hjemme, men det er godt engang imellem at tage sig sammen og når det så er til børnene, så er det jo skønt, men også dejligt at komme hjem igen. Kærlige knus Marianne

Johanne sagde ...

Tak for Jeres kommentarer, nu er jeg hjemme i god behold igen :-)

Mormor - Det er godt at tage sig sammen...for når man så vender hjem igen, er man ekstra glad for at være der :-)