torsdag den 9. august 2012

blomster, blomster, blomster



Det er ikke fordi, bloggen er ved at udvikle sig til at være en ren haveblog, men i øjeblikket bliver det altså mest til billeder fra haven. Så må alle de andre ting vente, til vejret bliver dårlige og dagene mørkere.
Så her kommer lige et par billeder fra det ene bed, taget under dagens havevandring.

En af mine ynglingsblomster er absolut marmelukærmerne, og de blomstrer så smukt lige nu. I foråret såede jeg en lang række, men det er kun den sidste del af rækken, der er kommet op i år. Normalt er det ellers en nem blomst at have med at gøre, men måske har forsommeren været for kold eller våd. 
Til gengæld glæder jeg mig så dobbelt, og netop derfor blev de dagens højdepunkt.

5 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Tillykke med jeres nye barnebarn. Det er et stykke tid siden jeg har haft tid til at sætte mig og se på folks blogge- men der er da sket en del i jeres familie. Godt du har blomsterne i haven at glæde dig over--- jeg har også haven fuld og det er en sand glæde hver eneste dag.

Johanne sagde ...

Hej Karin - Tak :-) Jeg har heller ikke fået set alt igennem endnu på de forskellige blogge, det må komme lidt efter lidt.
Ja - haven er bestemt en stor glæde hver dag :-) Godt man har den.
Ser over hos dig en af dagene :-). Jeg er håbløs bagud.

Anonym sagde ...

Hej Johanne
Stort tillykke med barnebarnet. Synd I ikke kan komme over og se hende men vi krydser for at gemalen får det bedre. Her har vi været på ferie det meste af sommeren vi er lige hjemme i dag til en fest men kører så til Fyn igen i morgen og kommer så nok hjem igen søndag. Hils i baggrunden
Knus

anette sagde ...

Det er skam skønt at se på blomster og i særdeleshed smukke blomster ;) God fredag aften. knus

Johanne sagde ...

Hej Anonyme (som jeg kun har en anelse om, hvem er)
Men tak for dit tillykke :-) og rigtig god tur til Fyn. Skulle hilse tilbage. Knus

Anette - Det er det ... særligt når man elsker farverne.
Og fortsat god weekend til dig.