mandag den 4. marts 2013

Det er ganske vist

 
Efter besøget hos lægen i formiddags, kørte vi ned til Havet. Blodprøverne var hurtigt overstået. 
Og det blev så her ved Havet, at jeg hørte lærken trille for første gang i år. Det er ganske vist at sommeren nu er på vej. 
 
Bagefter gik vi ned langs med lystbådehavnen, hvor der ikke er meget liv endnu. Bare rolig det kommer der helt bestemt til påske. Det er ganske vist, og netop derfor gav vi os ekstra god tid til at nyde stilheden og stemningen på sådan en smuk dag i marts. Vi fik rørt os, vi fik røde kinder og ro i sjælen. Og jeg fik taget en masse billeder.   
 

 
 
 


8 kommentarer:

Pia sagde ...

Så I har hørt lærken. Det har jeg tilgode, men vejret kan vi godt hamle op med her. Koldt og smukt har det været også i dag. Det er rigtigt dejligt og det bliver bedre endnu :-)

Rejen sagde ...

Det er dejligt når fuglene begynder at pippe og synge igen..;-D

Johanne sagde ...

Pia - Andre på øen havde allerede hørt den, så jeg gik bare og ventede.
Endelig solskin....skønt :-)

Rejen - Bestemt. Man vågner helt anderledes, når det er til lyden af fuglesang.

conny sagde ...

Det må være skønt at høre lærken; så er der håb for sol og sommer. Men der er nu også dejligt udenfor i denne tid, og du har fanget det klare vejr virkelig flot. Det er sådan nogle dage, man skal lægge på lager, så man kan huske på dem på en regnvejrsdag.

Fruen i Midten sagde ...

Dejlige forårsbilleder. Og dejligt, at I kan gå og nye stilheden før stormen.

Johanne sagde ...

Conny - Det var faktisk lige, hvad jeg tænkte på, da jeg gik der :-)

Frue - Har hørt lidt om, at vejret kortvarigt slår om. Men vi er da alligevel på rette vej nu.
Og åh...hvor jeg elsker det :-)

Sydhavsboer sagde ...

Dejlige billeder som minder os om at foråret er lige om hjørnet.....er selv bosat på en ø.....så du er mere end velkommen til at kikke ind på min nystartede blog :-)

Rigtig godt forår, jeg har fulgt din blog et lille stykke tid og glæder mig til at se billeder fra din have :-)

Hilsen Lone

Johanne sagde ...

Hej Lone - Skønt med en anden øboer, velkommen til :-)
Jeg kigger over på din blog.