søndag den 29. maj 2011

Flad i betrækket

Det er da pokkers, som det kan blive ved med at regne. Hele dagen i går, og det meste af dagen i dag. Jeg er halvmat i betrækket, men prøver at holde mig beskæftiget.
I går kørte vi til byen efter et par småting, men kiggede også lige ind i Genbrugsbutikken. Her fandt jeg en kaffekværn, som fungerer. Så denne her er ikke blot til pynt, den er også til gavn. Jeg fandt også et helt nyt strygejern, som aldrig har været brugt. Det måtte jeg også eje, da mit eget gamle ikke fungerer godt længere.
I dag blev alt strygetøjet så ordnet, og der blev ryddet op i skabet med tøj. Her er støvsuget og hentet blomster ind til vaserne. Manden har vasket hele campingvognen af indvendigt, og sammen har vi drømt om camping og oplevelser.
Jeg er stadigvæk flad i betrækket, og lader tankeløst mine fingre løbe hen over tastaturet. Imens skæver jeg til den tomme kaffekop, som trænger til at blive fyldt op for mindst tyvende gang i dag.

Ingen kommentarer: