tirsdag den 3. maj 2011

Stjernedrys

Aftenen i går var en af de smukke. Utrolig stemningsfuld. Selvom jeg småfrøs lidt i den kølige aftenluft, kunne jeg ikke lade være med at blive stående udenfor, og fredfyldt falde i staver.
Ude over Havet tårnede skyerne sig op, det er da ren trolddom og magi. En del af et landskab i evig beværelse. Disse naturens farvespil gør mig altid glad, og får mig til at gå ud. Bare være stille og lytte til fuglenes aftensang, og jeg skal da lige love for, at der var et helt kor, som leverede den i går aftes. 




6 kommentarer:

Helle K. sagde ...

hej Johanne - nu er mit tandlægebesøg overstået, det gik godt, men var frygtelig dyrt :(
Sikke et smukt billede du har taget i aftes.

Johanne sagde ...

Tak for kommentaren af billedet.
Godt dit tandlægebesøg er overstået...nu er der så kun regningen at slåes med. Ærgerligt det skal være så dyrt.

Lene sagde ...

Stille, hjerte, sol går ned,
sol går ned på heden,
dyr går hjem fra dagens béd,
storken står i reden.
Stille, stille, hjerte, sol går ned. (Jeppe Aakjær)
Tak for smukke ord og billede

Johanne sagde ...

Kære Lene. Så sandelig - selv tak :-) Og også tak til Jeppe Aakjær for hans smukke ord. Hvem kunne sige det bedre. Knus til dig.

Conny sagde ...

Et rigtig flot billede, jeg nyder også fuglenes sang i denne tid.

Johanne sagde ...

Tusind tak, Conny. De er så ivrige - fuglene - især morgen og aften. Skønt.