fredag den 18. maj 2012

Måske findes varmen i havbunden?






Enten er vandet blevet varmere, eller også er ællingerne bare hårdføre?

Vi har været i byen for at handle i dag. Det var så heldigt, at vi havde kaffen med, således at vi kunne holde her et øjeblik for at nyde udsigten.
Indkøbsturen tog næsten 4 timer, fordi der kom flere oplevelser til på vejen. Det vil komme i et senere indlæg - foreløbig skal jeg lige nå at have plantet de blomster, som jeg "kom til at" købe. Hvem i alverden skal mon vande dem hele sommeren??? Nu tror jeg virkelig, at jeg må styre min iver.


10 kommentarer:

Anette sagde ...

Skønt billede! Dejligt med en kop kaffe undervejs. Jeg har været ude at handle sammen med min mand i dag på krykker. PYYYYH det var hårdt. Jeg kom også til at købe blomster til haven ;) SKønt! God weekend. knus

Johanne sagde ...

Kære Anette - Det var flot, du kom afsted på krykkerne.
Kan godt forstå, du kom til at købe blomster :-) Det er som om, vi slet ikke kan få nok nu, hvor vi har ventet så længe.
Også knus og god weekend til dig.

Fruen i Midten sagde ...

Blomster skal der til. Jeg tror, at vi er rigtigt mange, der 'kommer til' at købe blomster, mange blomster i øjeblikket ;-)

Og så må vi jo finde ud af at få dem vandet til sommer ...

Vores have sagde ...

Godmorgen Johanne.
Flotte billeder du viser.
Glæder mig til at se hvilke blomster du har købt.
Ønsker dig en god dag - jeg skal til bryllup i dag - en af sønnerne skal giftes.
Knus Hanne Bente

Johanne sagde ...

Hej Frue - Det tror jeg også, vi er. Og blomsterhandlerne lever højt på os :-)

Godmorgen Hanne Bente - Tak.
Rigtig god fornøjelse, det lyder som en dejlig og minderig dag. Knus og til lykke.

Gitte sagde ...

Dine billeder emmer af forår..smukt. At tage kaffen med på indkøb, er da både hyggeligt og billigt hvis man tager cafepriserne med i regnestykket - en dejlig lørdag til dig ;-)

Anonym sagde ...

hejskønne billeder. Ja vi må håbe varmen snart kommer de lover det i hvert fald. Vi har arrangeret en tur til Bakken i morgen hvis metrologerne får ret. Her er det stadig overskyet. Har I styr på sommeren I skal vel ud og campere. Knus

Anonym sagde ...

Lige et forsinket tillykke til manden. Jeg blev inspireret af dig den anden dag så nu vil jeg til at hækle lidt, kan ikke strikke mere. Det var bare det.

Johanne sagde ...

Hej Gitte - og velkommen til bloggen. Vi tager ofte kaffen med, når vi skal ud og handle, for det giver os anledning til at stoppe et sted på vejen.
Også en dejlig lørdag til dig.

Johanne sagde ...

Hej Anonym - Takker på mandens vegne :-)Det lyder da hyggeligt, at du hækler ...lidt har jo også ret. Jeg kan selv kun sidde lidt af gangen.
Vi skal DESVÆRRE ikke ud og campere i år - for der kom jo lige et par ture til Sjælland i vejen, som snuppede bankbogen :-) Så vi bliver hjemme i år ...kun en enkelt tur, når svigerdatteren føder.
Knus og god lørdag til dig.