søndag den 20. maj 2012

Søndag





Dagen har været perfekt til at sætte sig i haven, og først sidst på eftermiddagen gik jeg ind for at se en stump af barnedåben.
Vinden har været blid, der er sat heste ud på markstykket bagved haven, og jeg har befundet mig i mit eget vingesus. Søndagen har været, som søndage er bedst.    

Men jeg lovede da vist lige at vise lidt af, hvad jeg købte forleden dag hos blomsterhandleren.
Der er Løjtnantshjerte og Storkenæb - noget til krukkerne samt 3 forskellige slags krydderurter, som ikke er blevet plantet endnu.



2 kommentarer:

Anette sagde ...

Vi er vist helt blomstertossede os to ;) Storkenæb er SÅ flot - den breder sig så skønt - min står i krukker og er rigtig flot når vi når nogle måneder længere frem ;) God søndag aften. Knus

Johanne sagde ...

Hej Anette - Det var også sådan, jeg tænkte, da jeg kommenterede hos dig i går :-)
Jeg har sat min Storkenæb et sted i bedet, hvor der trængte til at blive fyldt op. Så jeg håber, den breder sig.
Iøvrigt .... er jeg netop kommet hjem fra byen, hvor jeg kom til at købe en ekstra krukke samt 2 udplantningsplanter i Netto :-)
Og det var slet ikke med vilje :-)