onsdag den 2. maj 2012

Solskinsdag





Dagen forsvandt udenfor.
En smuk morgen fuld af fuglesang og den trofaste fasan, som kommer forbi næsten på klokkeslet.
En solskinsdag fuld af blomster og farver samt huse, som pludselig bliver fyldt med sommerhus-folk.
 - Hvor i alverden har de dog været hele vinteren, tænker jeg. Men er alligevel glad for at se dem igen i god behold.
Lidt ukrudt er blevet fjernet, og lidt blomster er blevet plantet.
Jeg har villet skrive, men blev optaget af så meget andet. Og nu er klokken næsten midnat, så derfor nøjes jeg bare med at vinke farvel til en dejlig dag.

4 kommentarer:

Vores have sagde ...

Godmorgen Johanne.
Flotte billeder du viser.
Nogle gange spørger jeg også mig selv....hvor er tiden blevet af.Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente

Johanne sagde ...

God morgen, Hanne Bente.
Også en god dag til dig :-) Her skinner Solen som i går, så den skal nydes. Knus til dig.

Lene sagde ...

Håber at dagen i dag også har bragt sol og nydelse med sig :-)

Johanne sagde ...

Hej Lene - det har den bestemt :-)
Ønsker dig en god Store Bededag. Knus.