fredag den 17. maj 2013

Ud i det blå

 

 
I dag er det mandens fødselsdag, så vi kørte en tur. Ud i det blå lige efter frokosten. Ud og få Vind i håret og Sol på kinderne. Den Sol man oplever, når man er ved Havet, for vi endte, som så mange gange før, nede ved Havnen. Der er kommet mange små både og mange turister, så vi måtte ligefrem stå i kø for at få os en is.  Noget vi ellers sjældent gør. 
Sol får den kære mand også lige nu. For i fødselsdagsgave har han vundet retten til at kravle rundt og grave mælkebøtter op af græsplænen. Men han lader da til at være ganske godt tilfreds med det, og nyder selvfølgelig resultatet bagefter.



  

11 kommentarer:

Pia sagde ...

Ved gensynet med disse billeder, så mindes jeg alle bakkerne vi kæmpede os igennem for at besøge jer. Anstrengelserne var det hele værd :-)
Tillykke med manden.

Helle K. sagde ...

Tillykke til og med ham :) Det ser ud til at være en super is - og jeg er kender ;) Håber ikke ryggen klager sig for meget i morgen ovenpå mælkebøtterne.

Rejen sagde ...

Tillykke med manden, skønne billeder og is er ikke så dårligt på en varm fødselsdag. ;-D

Johanne sagde ...

Pia - Ja, bakker har vi i hvert fald nok af :-) Her mindes vi også stadigvæk vores hyggelige timer sammen :-)
Takker fra manden.

Helle - Tak :-) Isen var super god - jeg fik den der dejlige lakrids-is. Uden noget halløj ovenpå, for ellers kan vi slet ikke spise op.

Rejen - Tak :-) Det har været en god dag, lige beregnet til is.


Allan sagde ...

Hej Johanne

Et forsinket tillykke med manden, jeg troede det var hans is begge to, men du fik jo også en, hils ham fra mig.

Sydhavsboer sagde ...

Hej Johanne.

Skønne billeder. Ja de is er rigtig gode, men svære at spise op. Men jeg vil nu alligevel ikke undvære guffen på toppen ;-)

Johanne sagde ...

Hej Allan - Tak til dig, jeg skulle hilse.
Du havde da vel ikke tænkt dig, at jeg ingen is skulle have? Det er en kæmpevaffel med 4 kugler i hver, og han har bestemt ikke brug for mere end én! :-)

Hej Lone - Vi magter kun 2 kugler (hvilket vil sige 4) og hvis jeg fik guf ovenpå, nåede jeg aldrig ned til isen! Måske kan man nøjes med guf :-)
God Pinse.

anette sagde ...

Tillykke med din gemal. Uhm hvor en lækker is!!! God lørdag aften.

Johanne sagde ...

Tak til dig :-) og en god søndag, selvom den måske bliver lidt halvsøvnig, fordi vi har set Melodi Granprix i går aftes :-)

Allan sagde ...

Hej Johanne
Det var kun for sjov, selvfølgelig skal du have is det fortjener du

Johanne sagde ...

Allan - Rolig nu :-) Det ved jeg, og selvfølgelig kunne du aldrig finde på at nægte mig en is :-)