tirsdag den 26. juli 2011

Første feriedag




....Måske er vi de første på hele pladsen, som er vågnet.
Ikke en vind rører sig, og morgensolen skinner igennem en lys og klar Himmel. Klokken er lidt i seks. Igennem stilheden kan man høre Vesterhavet, selvom vi har valgt en plads oppe i læ, og et lille stykke væk fra havudsigten.
I går landede vi så på campingpladsen, og her er akkurat lige så skønt, som her plejer at være. På pladsen overfor har et par af vores gode venner slået lejr for at være sammen med os......
....

Således skrev jeg på min notesblok, da jeg skrev mine obligatoriske morgensider i morges. Imens drak jeg kaffe og indsnusede begærligt den tidlige morgenluft. Småfuglene trippede tillidsfulde rundt omkring på græsset foran forteltet, og et kort øjeblik efter kunne man fornemme menneskelyde fra folk, som kom snigende op efter nattens søvn.
I dag er den første dag af en længe ventet ferie. Vi installerer os og slapper af.

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder vel nok skønt, Johanne, og jeg går ud fra, I er i Svinkløv - der var jeg jo for et par uger siden. Ha' en rigtig god ferie!

Nina sagde ...

Åhhhh, vi glæder os til at se jer i de skønne omgivelser. Vi stiler efter aftalte dag men ringer selvfølgelig inden. Nyd nu det hele :o)

Anette sagde ...

Nyd ferien :) Det lyder skønt :) Knus

Johanne sagde ...

Madame - Det er nemlig lige det, vi er :-)

Nina - Tak - vi ser frem til Jeres besøg.

Anette - Tak og knus tilbage.