søndag den 10. juli 2011

Problemer med Blogger

Det er ikke fordi, jeg ikke har lyst til at skrive...
Men jeg har simpelthen så mange problemer med blogger, at jeg er ved at få PIP.
Så kan jeg ikke læse i kladder, der dukker kun en tom side op - så forsvinder mine faste læsere helt - så kan jeg ikke sætte et link ind i teksten (eller kan ikke finde ud af det!) - så kan jeg ikke gemme - o.s.v.....
Der er simpelthen så meget i vejen, at jeg til sidst opgiver at skrive, hvad jeg ellers ville.

Men jeg kan da finde ud af at ønske en god søndag. Min tålmodighed rækker ikke til mere lige nu.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg tænker, at jeg har hørt om problemer andre steder i blogland...jeg tror (naivt måske) at blogger er i gang med at lave ændringer??...men irriterende er det...
(hihi der er tavst på min blog, fordi jeg ikke aner, hvad jeg skal skrive om ;) --det har ellers aldrig været et problem og det er ikke fordi der ikke sker noget i mit liv..men blogget om det,får jeg ikke )
tak for din søndagshilsen :)

Johanne sagde ...

Kære Anne. Det håber jeg sandelig, du har ret i, for her sker mange mærkelige ting på min blog. Jeg må vist bare væbne mig med tålmodighed og skrive små indlæg, når det passer blogger. Så får vi se. Jeg har i hvert fald ikke forstand til andet.
Det med ikke at vide, hvad man skal skrive, kender jeg også til.(også selvom der sker noget) Men vi ved jo godt inderst inde, at lige pludselig kommer der gang i skrivelysten igen. Slap du bare af så længe og nyd Solen.
Tak for din kommentar og fortsat god søndag. Knus.

Nina sagde ...

Åhh, Johanne, jeg nyder jo min lille blogferie og opdager slet ikke, hvis der er problemer. Jeg håber, du finder ud af det hele, og så ser vi her i Rebild frem til at finde en dag til besøg ved havet. Men der er jo stadig lidt tid at løbe på. Er der tidspunkter, der passer jer bedst?
Hils Svend!
Knus fra Nina

Johanne sagde ...

Jamen, der er mine faste læsere jo igen. Stor glæde herfra :-) Tror nok, det har været blogger som har drillet. Alt det andet, jeg nævnte, er vist mig selv som er tumpet.

Kære Nina - Bare ikke den første uge...for der ligger et par af vores venner på pladsen overfor. Men uge 31 el. 32, vi har intet planlagt. Det bestemmer vejret og kræfterne. Jeg har netforbindelsen med mig.
Skulle hilse tilbage, tak.

Tina - omme i London sagde ...

Jeg har haft de samme problemer paa det sidste. Det er bare knaldirriterende!